Recolzat en la diversitat de serveis a la disposició del client i en el nostre interès per oferir-li la millor experiència durant la seva estada, des d'aquesta secció l'Hotel Isla Mallorca & Spa es proposa brindar-li algunes de les millors ofertes en hotels de Mallorca.

Al llarg de tot l'any, els nostres visitants i hostes poden trobar aquí nombroses ofertes de serveis d'habitacions, restaurant, activitats i excursions a Mallorca, lloguer de cotxes, ofertes d’hidroteràpia, massatges i tractaments del nostre centre Spa.

Tant si està pensant a visitar-nos com si simplement vol contrastar el nostre producte amb altres ofertes d'hotels amb Spa a Mallorca, li convidem a explorar aquesta secció per valorar les nostres ofertes. Confiem que trobi el que cerca i si no fos així, no dubti en contactar-nos per comprovar si podem oferir-li el que desitja, ja que no tots els serveis i activitats que tenim estan presents a la selecció d'ofertes del nostre hotel en tot moment.

OFERTES

+
OFERTA TALAIA
Senderismo

La Talaia Vella

Una excursión para todas las edades.

Excursión a la Talaia Vella (868m)

La Talaia Vella (Atalaya Vieja), montaña situada al norte del pintoresco pueblo de Valldemossa (450m), nos ofrece como su nombre indica una serie de miradores con espectaculares vistas a Palma, el pla de Mallorca y la costa norte de la isla.

+ info
OFERTA ALQUILER - IBIZA
Serveis

Alquiler de coches

Alquila tu coche desde 30 euros al día y disfruta la isla sin límites.
En nuestra área de reservas ponemos a tu disposición el alquiler de coches de distintas marcas con el objetivo de facilitarte las cosas en tus desplazamientos por toda la isla.

+ info
SPA1 412x296
Spa

Hidroterapia a 6 euros

Para toda su estancia

Queremos agradecerle su confianza en nosotros, y sólo por reservar en nuestra página web y seleccionar una sesión de hidroterapia de una duración de 2 horas, le ofreceremos gratis el resto de sesiones durante toda su estancia.

+ info
OFERTA ESPALDA
Spa

Relax espalda y piernas cansadas

El complemento perfecto para una escapada a Palma

Pruebe nuestros tratamientos especiales para el cuidado corporal.

+ info